Ei glad jente padlende i Magdalenefjorden på Svalbard

Ei glad jente padlende i Magdalenefjorden på Svalbard

torsdag 26. november 2009

GLØD!

Det blir ei aktiv helg kommende helg. Jeg skal jobbe for GLØD og gleder meg masse til det. Skal, forhåpentlig, jobbe en del for dem kommende sesong. GLØD er et firma som arrangerer og guider turer og ekspedisjoner i Finnmark. Turene er alt fra lange skiturer, isfisketurer, trugeturer og nordlyssafari til snøscootersafari og alt hva hjertet til gjestene måtte begjære, intet oppdrag for lite, for vanskelig, for underlig eller for stort.

Gleder meg til jobben. Det å være friluftsguide er forskjellig fra det å være politi, på mange områder. Jeg jobba, som noen vet, i politiet en del år. Hoppa av for snart to år siden for å gjøre litt andre ting i livet mitt. Alltid godt med en pause, så får tida og skjebnen bestemme om jeg skal tilbake til etaten. Jeg har ikke brent noen bruer, så hvem vet? Anbefaler alle å "hoppe av" og ta en pause i livet sitt. Jeg nyter!

Trives godt med å ha to jobber, som begge er fleksible! -da kan jeg jobbe masse i perioder og mindre i andre perioder. Blir lett å få til å ta noen uker fri for lange turer i ny og ne!

Jeg simpelten elsker friheten jeg har for tida!

Ingen kommentarer: