Ei glad jente padlende i Magdalenefjorden på Svalbard

Ei glad jente padlende i Magdalenefjorden på Svalbard

fredag 12. mars 2010

Naturen kommer til deg!

Når ikke du oppsøker naturen, oppsøker av og til naturen deg..

I hele dag har det ligget to elger i hagen til naboene mine. Ei elgku med en kalv ligger og "ørter" og tar livet ganske så med ro. Jeg ville ikke stresse dem, men fikk tatt noen få bilder på ganske god avstand. De heva knapt nok på et øyenbryn mens jeg fotograferte. Det er kanskje litt mye snø å bale i i skogen også for elgen, eller kanskje de har fått snusen i at det er kaker og kaffe i nabolaget i ettermiddag? Jeg hadde bursdag i går og tantebarn og svigerinne er på besøk for å feire dagen i dag. Hyggelig!

Dette bildet zoomet jeg ikke..

2 kommentarer:

Friluftsglede sa...

Grattis med gårsdagen.
Den elgen på øverste bildet var jo hysterisk rolig.
No e det Nøden på mæ og padling med han Magnus i morgen.

Lise Ottem sa...

Takk takk! Hysterisk rolig elg, ja! Den lå der nå i kveld også, men tok seg en runde i ettermiddag. Godt, ellers hadde jeg nesten blitt litt urolig for formen til den..

Åhhh! Padling, så deilig!! Hils!!