Ei glad jente padlende i Magdalenefjorden på Svalbard

Ei glad jente padlende i Magdalenefjorden på Svalbard

tirsdag 5. januar 2010

Nytt år, nye muligheter til å gå på trynet!

Haha, veldig positiv overskrift her, gitt! Kan strekke meg til å ønske dere et riktig godt nytt år, selv om jeg er sterk motstander av at man skal bruke halve januar til å gå og mase "godt nytt år". La oss nå bare komme i gang med det nye året; det blir et knallbra år!

Mitt nyttårsforsett er at jeg skal drikke mer Cava og kysse mer. Skal forresten drikke MINDRE av det meste frem til den store turen i april, men satser likevel på at Cavasummen blir bra for 2010 sett under ett og at det blir ei råd med litt kyssing i ny og ne. Cava er stilig og for de som har kunnskapshuller, skamme seg, så er Cava mousserende spansk hvitvin, eller spansk champagne om du vil.

Jula er spist, fortært og overlevd. Fikk mange hyggelige julegaver, selv om jeg sendte de fleste av julegavepenga til Afrika. Brukte mye tid på å bli frisk av min evigvarende forkjølelse og har, igjen, friskmeldt meg selv.

Var på trening i dag for første gang på 2.5 uker! Lenge-lenge siden jeg har hatt et så langt treningsavbrudd, så jeg var spent på hvordan kroppen ville reagere på å måtte bevege seg på ei mølle og på å måtte flytte på jern. Det gikk faktisk forbløffende bra! Den verste kroppslige reaksjonen er faktisk som følge av mangelen på trening; er betent fra nakken til hoftene, kjennes det ut som. Au! Det er bare å iverksette knallhard trening, åpenbart! Har ikke interesse i å delta i NM i kroppslige vondter.

Er helt fabelaktig "rangsøvd" etter jula, og har stått opp mellom 14 og 16 lenge. I går kom jeg meg opp rundt 1330 og i dag "slo jeg til" og kom meg opp allerede 1030. Kommer til å stå opp og vekke småfuglene før jeg vet ordet av det!

Som sagt; 2010 blir et knallbra år! Jeg kjenner på gikta at det blir knallbra, fylt med mange gleder og noen tryninger og at jeg også i 2010 kommer til å ha nydelige naturopplevelser alene og sammen med viktige personer i livet mitt, jeg kommer til å lære masse nytt, treffe mange fine mennesker og en del idioter og tilbringe mye god tid med bra folk. Alle gode ønsker også til deg, håper alt mulig bra vil skje i livet ditt og at du lærer noe riktig og viktig de, forhåpentligvis få, gangene du småtryner litt!

Ingen kommentarer: