Ei glad jente padlende i Magdalenefjorden på Svalbard

Ei glad jente padlende i Magdalenefjorden på Svalbard

onsdag 2. desember 2009

Muppet show?!


Kjeeeedeeeeliiiig!


Noterer meg at de fremdeles ikke har skrudd av TV-sendingene, men at de åpenbart forsøker å røyke oss ut ved å sende en politisk debatt med verdens kjedeligste mennesker på NRK1. Kjenner jeg blir litt småsuicidal på opptil flere av disse menneskene sine vegne! Tenk å måtte sitte i et sånt klamt studio og prøve å innbille seg selv og seerne at det er vits å ta dem på alvor?!

Hvor er Dynastiet når jeg trenger dem? Trenger sårt å se på TV i stedet for å lese til eksamen i kveld, dét skjønner jo alle! Og; nei, jeg angrer IKKE at jeg ikke har strukket kabelen klar, det innrømmer jeg aldri!

Grethe Faremo er sikkert grei, men hun gjør seg definitivt ikke i wide-screen med de mellomrommene mellom tennene! Tror faktisk dialekta hennes også kom i wide-screen..

Må visst lage en potteskjuler i makramé i stedet.

Ingen kommentarer: