Ei glad jente padlende i Magdalenefjorden på Svalbard

Ei glad jente padlende i Magdalenefjorden på Svalbard

fredag 14. mai 2010

Ryktet om noens død er betydelig overdrevet!?

Av og til kommer man over noen riktige "perler" i avisa.. Denne stod i Altaposten for en stund siden. Jeg kjenner at jeg blir litt nysgjerrig. Hva er det som gjør at du må avkrefte din egen død, mon tro?

En gang så jeg en annonse om en forlovelse, eller rettere sagt om at en forlovelse var opphevet. Da lurer jeg også; hva er det som gjør at du virkelig må avertere at du ikke lengere er forlovet? Kanskje den ene parten er litt stalker-aktig og trenger å se det i avisa? Alle vet vi jo at alt som står i avisa er sant!

Jeg ønsker Kari Mella et langt og lykkelig liv, hun bidro til å forlenge mitt! 

1 kommentar:

Gunn Berit sa...

Hehehe, hysterisk. :o)