Ei glad jente padlende i Magdalenefjorden på Svalbard

Ei glad jente padlende i Magdalenefjorden på Svalbard

torsdag 3. desember 2009

For en heldiggris jeg er!!

Så på Facebook i dag at mange begynte å prate om at ei Regine Stokke var død. Jeg visste ikke hvem hun var, før nå. Hun var ei jente på 18 år, som døde av kreft i dag. Hun har, helt siden hun fikk diagnosen, blogga om hvordan det har vært å ha kreft og skrev sitt siste blogginnlegg den 1. desember. Sitter her og er ganske rødøyd og tankefull, gitt. For en trist skjebne!!

Får en til å tenke litt. Vi er så heldige vi som får lov til å være friske og som bor og lever i verdens rikeste land i tillegg. Av og til kjennes det ut som om min største bekymring er at jeg har problemer med å pelle meg i nesa, fordi de store putene jeg har under armene er i veien..

Jeg er utrolig heldig som kan sitte her og svette over hjemmeeksamen, tenke så det knaker, kjenne at jeg synes det er kjedelig, kjenne at jeg gleder meg til jeg har levert.

Kreft er særdeles ustilig!

1 kommentar:

Tove Røddesnes sa...

Nope, kreft er ikke særlig stilig. Denne Regine var litt av et talent innen foto, så jeg har faktisk fulgt med bloggen hennes siden mai. (sinober.blogg.no)! Ei oppegående jente som sier det rett ut: dere har sjelden noen god grunn til å klage!!! Vi lære å nyte livet bedre tror jeg...! Være glad i de små tingene og se over de små hindringene!!!