Ei glad jente padlende i Magdalenefjorden på Svalbard

Ei glad jente padlende i Magdalenefjorden på Svalbard

tirsdag 8. desember 2009

Armer og bein i fatle?!

Tirsdag. Arbeidshelg er unnagjort. Nattens vakt likeså, men den var heldigvis av type "hvilende".

Hjemme og smører matpakke og pakker sekk. Her skal det frisksportes! Vanja og jeg skal på topptur til Leirbotn-området. Jeg kommer nok aldri til å bli en toppturdronning, selv om jeg innser at det er veldig trendy. Burde nok bytta ut telemarksskiene med Randonnéutstyr, så kanskje det hadde blitt bedre gang i dette. Er mer en bortoverski-kind-a-girl uansett. -men det er viktig å utfordre komfortsonene sine, alltid!

Jeg håper jeg slipper å gå fiskebein ned fra fjellet. Jeg håper også at jeg slipper å få armer og bein i fatle.

Gleder meg til å dra ut og nyte det sparsomme lyset vi har her nå i mørketida. Vi er snart på mørketidas aller mørkeste, da er det ikke mange timene med lys midt på dagen, bare fra ca 11 til i 13-tida. Men da er lyset ordentlig vakkert, til gjengjeld!

Wish me luck!

Ingen kommentarer: