Ei glad jente padlende i Magdalenefjorden på Svalbard

Ei glad jente padlende i Magdalenefjorden på Svalbard

tirsdag 23. november 2010

Bjørnøya-Bjørnøya-Bjørnøya-Bjørnøya!

Ojojoj! Hva er det egentlig jeg har funnet på? Seks måneder på en øde øy?! 

Nå drar jeg til Bjørnøya om fire dager! Har allerede forlatt Alta og er i Tromsø på opplæring. Jeg har oppretta en egen blogg om det halvåret jeg nå står foran. Der skal jeg, naturlig nok, fortelle litt om hvordan livet i Ishavet kommer til å arte seg. Helstgladogpåtur-bloggen tar mer eller mindre ferie frem til neste sommer, men er da garantert tilbake!

Det kan likevel hende jeg blogger noen flere av turene jeg har vært på i sommer eller høst, så titt gjerne innom  her i ny og ne! Ønsker gamle og nye venner og lesere riktig så vel møtt på min nye blogg; Lises Bjørnøyaeventyr!

Tusen takk for utrolig hyggelige tilbakemeldinger på denne bloggen! Utrolig fint å vite at noen faktisk leser og liker, eller bare leser, det jeg skriver!

 

2 kommentarer:

Friluftsglede sa...

Tøffe Lise.
Du får ha en god tur opp i ishavet.
Skal følge den nye bloggen samt den gamle.
Vi hørs.

Friluftsglede sa...

Du får h ei flott innholdsrik jul oppe i isødet Lise.
GOD JUL.